Ca orice om care utilizeaza internetul, m-am abonat si eu la cateva newslettere de la magazinele online sau site-urile ce au prezentat interes pentru mine la un anumit moment, in trecut. Amm zis ca este foarte ok sa primesc pe e-mail informatii cu privire la produsele care ma intereseaza, dar usor usor am ajuns sa ma dezabonez de la ele, motivul cel mai important fiind lipsa de seriozitate pe care am dedus-o eu cel putin la respectivii.
Avand si eu de multa vreme acest blog, stiu mult prea bine ca se pot castiga bani frumos de pe urma publicitatii pe el, dar acest lucru nu a reprezentat o prioritate pentru mine. Totusi, din cate stiu eu, si voi restul, o reclama platita bine pe un site se datoreaza numarului mare de vizitatori ai respectivului site. Revenind la metoda identificata de mine si pe care am catalogat-o ca fiind destul de neserioasa, este aceea ca newsletterele primite de ceva vreme incoace, mai ales si de la site-uri ce reprezinta companii serioase, contin imagini care …… nu se pot vedea in e-mail, iar acolo este un mesaj foarte “binevoitor” din partea respectivilor care te anunta ca “daca nu puteti vedea mesajul de mai jos, verificati varianta online”, adica altfel spus, sa inteleaga tot omul, “TE OBLIG SA INTRI PE SITE-UL MEU CA SA IMI CRESTI TRAFICUL SI SA POT CASTIGA BANI PE LANGA BUSINESS-UL MEU, SI DIN PUBLICITATEA DE PE SITE”, iar mesajul contine bineinteles si un link care trimite catre site-ul lor. Acest lucru recunosc ca m-a determinat sa ratez POATE foarte multe oferte interesante pentru mine, acest lucru intamplandu-se datorita faptului ca ma deranjeaza sa mi se impuna anumite lucruri.
Este adevarat ca acest “afaceristi” ar putea spune ca asa monitorizeaza mai bine clientii lor, dar eu unul nu pot acorda credit acestei explicatii pentru ca, normal mi s-ar parea ca respectivul site sa fie vizitat DOAR DE CINE ESTE INTERESAT. Deci daca ei ar avea intr-adevar oferte imbatabile de concurenta lor, clientii ar ajunge clar pe site-ul lor sa faca comanda, si implicit ar observa si reclamele ce le sunt dedicate. Avand in vedere ca nu poti vedea decat pe site-ul lor care este oferta, de multe ori neinteresanta, nu te mai intereseaza sa te uiti nici la reclamele prezente pe site. Astfel, aceasta neseriozitate cum o numesc eu, este de fapt o pacaleala si pentru acei oameni care platesc pentru publicitatea pe respectivele site-uri, dar ei de fapt platesc pentru ca intra niste oameni care ajung nici sa nu le observe reclama.
O alta “smecherie” este si varianta clasica de spamuri pe care o stie toata lumea din mediul online. Acestea s-au extins de la clasicele mesaje pe e-mail cu privire la “marirea potentei”, “marirea penisului”, “marirea sanilor”, etc, la mesaje de spam pe messenger, iar de curand ca utilizator Facebook am descoperit ca au aparut si pe acesta retea sociala foarte mare. Foarte ciudat mi se pare domeniul pe care il contin aceste mesaje, continut pe care l-am enumerat putin mai sus. Acest lucru imi creste dezamagirea cu privire la lumea contemporana si observand cat de multa atentie ofera placerii …… carnale, concentrarea spre adevaratele lucruri importante vietii umane disparand aproape complet. Acum imi vine ideea ca as putea sa fac o testare cu doua site-uri, unul dintre ele continand astfel de produse si informatii cu privire la imbunatatirea vietii sexuale, si un alt site care sa vina cu solutii pentru cresterea potentei ……. CEREBRALE, cresterea IQ-ului eventual, sfaturi si povesti care sa creasca UMANITATEA umanitatii si alte lucrui care ar imbunatati toate sau majoritatea lucrurilor cu adevarat importante in viata. Astfel, cred ca as ajunge, la tot ceea ce vad eu in jurul meu (si sper ca poate nu vad eu bine) site-ul care ar avea un trafic exploziv ar fi cel care se concentreaza pe placerile carnale, iar cel care vizeaza acele aspecte cu adevarat importante ar da faliment foarte rapid, sau ar avea un trafic de 10-20 perosane pe saptamana, acestia fiind reprezentati de acei cativa OAMENI care au mai ramas in jurul nostru.
Asadar, in mediul online se pare ca s-a mutat lumea integral, si cu partile lor bune, dar mai ales cu partile lor rele si dorinta de a face bani.
Recunosc ca si mie mi-a venit o idee de a incerca sa fac bani pentru implinirea unui vis pe care il am din copilarie, dar acestui subiect o sa ii ofer un articol separat, in care o sa ofer toate detaliile. Asa poate o sa identific si OAMENII DE BINE care mai sunt de gasit in mediul online, pentru ca sunt sigur totusi ca mai sunt si ei pe lume asta …… virtuala!